sobota, 31 grudnia 2016

2016

... Dziękuję, że w 2016 roku zechcieliście zaprosić mnie do wielu Jedynych chwil - oczekiwania na dzieci lub kiedy były najmniejsze jakie widziałam,
kiedy przyjmowały Chrzest, kiedy udzielaliście sobie ślubu i na chwile przed nim, kiedy widziałam w Was wagę decyzji i wzruszenie, że to już,
w piękną 10 rocznicę ślubu i w czasie lipowych, Natalkowych zmian.
Nie zapominając o Delikatności Kuki... 

Dziękuję za zaufanie w tamtych chwilach. I za więź obecną. Byliście i jesteście dla mnie bardzo ważni.
Z radością oczekuję wyzwań kolejnych miesięcy, tego, co w Was, między Wami... <3

W Nowym Roku życzę szczęścia pod postacią najzdrowszą dla serca i ciała, Fundamentu, który pozwoli przetrwać wichry, wybierać dobrze
i też czułego patrzenia na siebie i na tych, z którymi idziemy razem.

With Love z mojej strony ekranu,
Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz