poniedziałek, 10 października 2011

Początek

Witam Cię na pierwszym poście na tym blogu. Miło mi, że tutaj trafiłeś lub trafiłaś. Lectio prima na studiach poświęca się zazwyczaj na sprawy organizacyjne :) so... Zapraszam Cię do odwiedzania tego bloga i oglądania zdjęć. Jeśli coś Cię poruszy w jakikolwiek sposób, zostaw komentarz lub napisz maila. Ten blog będzie miejscem dla każdego na chwilę z kawą. Dla każdego kto lubi fotografię. Dla każdego kto nie wierzy, że może mieć dobre zdjęcie. Ten blog jest dla Ciebie. I dla mnie :)



2 komentarze:

  1. Zdjęcia niesamowite...i Madzik piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Martuś :) nasze drogi znów się spotykają, tym razem w wirtualnej przestrzeni :) bardzo się cieszę, że do Ciebie trafiłam :) przyznam się, że jakiś czas temu szukałam Cię w sieci, teraz znów trafiłam na stronę Mocnych... i pomyślałam o Tobie :) mam nadz. często tu zaglądać :) sama od niedawna prowadzę boga o książkach dla dzieci. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pięknych, nastrojowych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń